Ford Ranger

Sistemul de Avertizare frontala, cu privirea mereu inainte

Acest sistem te poate avertiza daca simte pericolul unei coliziuni cu masina din fata si te poate ajuta sa eviti un accident. Radarul din partea din fata a noului Ranger detecteaza vehiculele mai lente care se deplaseaza in aceeasi directie si emite o avertizare vizuala si sonora daca distanta se reduce rapid. Daca nu reactionezi si te apropii in continuare de celalalt vehicul, nou Ranger pre-incarca si sporeste sensibilitatea servofranei, facand ca franele sa aplice o forta mai mare si sa te opresti mai repede, chiar daca apesi incet pedala de frana. 



Preia comanda cu tehnologia avansata hands-free cu SYNC 3

SYNC 3 este cea mai avansata versiune de pana acum. Este mai rapida si mai usor de utilizat, cu comenzi vocale imbunatatite si mai multe functii. Noua interfata are butoane mai mari pentru o utilizare mai facila, iar ecranul tactil colorat recunoaste acum gesturi de strangere si glisare specifice smartphoneurilor si tabletelor pentru o navigare si mai intuitiva. SYNC 3 include, de asemenea, aplicatiile AppLink, CarPlay si Android Auto*, pentru a afisa informatiile smartphoneului tau pe ecranul tactil.


Motoare diesel mai puternice si mai economice

Motorul diesel TDCI Duratorq de 2,2l si-a dovedit performanta, forta si fiabilitatea pe teren. A fost acum imbunatatit, oferind un plus de putere, o impresionanta economie de combustibil si emisii redus.

 

Alege intre 130 PS cu transmisie manuala cu 6 trepte de viteza si 160 PS cu transmisie manuala cu 6 trepte de viteza sau cu transmisie automata cu 6 trepte de viteza.

 

Iti trebuie si mai multa putere? Opteaza atunci pentru motorul diesel Duratorq TDCi de 3,2l, cu 200 PS si un cuplu de 470 Nm la dispozitia ta.

Mentinerea in siguranta pe banda de rulare a remorcii

Sistemul de stabilizare a remorcii detecteaza „serpuirea” sau balansarea remorcii si reduce viteza vehiculului pentru a ajuta la corectarea problemei, facand ca remorcarea sa fie mai controlata. Sistemul incetineste vehiculul, reducand cuplul motorului si crescand treptat presiunea franelor pe toate rotile.